Support

Hjælp og ofte stillede spørgsmål

Desværre har vi ingen information om borgerskabs ansøgninger.
Vi tilbyder kun træning til indfødsretsprøven og kan ikke informere dig om ansøgnings processen.
Tøv ikke med at kontakte os, hvis du har andre spørgsmål.

Kontakt os Opret en konto

Først og fremmest skal du finde dit nærmeste prøve center. Du kan se alle prøve centre på dette kort. Anden ting du skal gøre er at kontakte dit valgte center og registrer dig. Hvert center har en smule anderledes registrerings procedure, nogen lader dig registrer dig online og nogen kræver at du møder op på centeret personligt for at registrere dig.

Bankoverførslen KAN tage op til to dage. Normalt er det øjeblikkeligt, men vi har set at i nogen tilfælde kan det tage længere tid. Måske har det noget at gøre med hver bank, betalings tidspunktet eller noget helt tredje. Bankoverførsler bliver håndteret af et firma som hedder Trustly, som er tilknyttet Skrill, en af vores betalings partnere. De giver os besked når en betaling er gennemført. Indtil vi hører fra dem, har vi ingen information om din betaling - vi ved faktisk slet ikke om den er i gang med at blive gennemført. Vi får først besked når en betaling er fuldstændig gennemført.

Lige under login skærmen er der et ”GLEMT ADGANGSKODE?” link. Du skal være sikker på at du skriver samme email adresse som du brugte til at købe med. Hvis det stadig ikke virker, kontakt os og vil vil prøve at finde din konto vha. andre midler.

Ja, du kan downloade den som PDF, læse den online eller lytte til den i MP3 format.

Ja, med det samme efter dit køb vil du modtage en email fra vores betalingsfirma.

Der kan være flere forklaringer på dette. 1) Alle beskederne endte i din SPAM mappe. Hvis du burger Hotmail eller live.com, sker dette desværre ofte. Tjek venligst din SPAM mappe før du gør noget som helst andet. 2) Du har stavet din email adresse forkert. Det sker temmelig ofte. Hvis vi ikke har din korrekte email, har vi ikke nogen måde at kontakte dig på. Du vil heller ikke få en kvittering på dit køb. I så fald send os venligst en besked vha. denne kontakt form. Vi vil matche din korrekte adresse med alle betalinger, med lignende adresser og efter vi har fundet din betaling vil vi sende dig et adgangs link til den korrekte adresse.

Du bruger sikkert en browser som ikke er understøttet eller også mangler du nogen audio codecs. (Noget software som gør det muligt at afspille lydfiler direkte i browseren). De følgende browsere er anbefalet: Google Chrome, Firefox og Safari. Du kan måske bruge andre browsere, kontakt os venligst for mere information.

Vores database af spørgsmål bliver konstant redigeret. Lige nu tilbyder vi 2000 spørgsmål. Vi tilbyder kun spørgsmål der med stor sikkerhed vil indgå i testen.

Når du øver dig ved at bruge brugerdefinerede tests eller Test per kapitel, vil systemet prioritere de spørgsmål du ikke har svaret rigtigt på og vil nedprioritere de spørgsmål du har svaret rigtigt på. På denne måde, skal du ikke svare på spørgsmål du i forvejen kan flere gange. Og hvis du laver en fejl, vil systemet sørge for, at du får gentaget spørgsmålet i fremtidige tests, så du kan sikre dig, at du har husket det rigtige svar. Hvis du gentager denne fejl igen, vil spørgsmålet få høj prioritet og vil blive gentaget oftere.

Intet problem, send os en besked og vi vil refundere dig din anden betaling. Vi gør det ikke automatisk da nogen af vores kunder køber adskillige brugere til deres familie og venner. Så vi går ikke ud fra at den anden betaling er en fejl, derfor venter vi på din besked før vi annullere den. Selvfølgelig skal det andet adgangslink være ubrugt. Se vores Reklamationsret for flere detaljer.

 





Top